ZİYARETÇİ VE REFAKATÇI REHBERİ

Güvenlik

Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Hastalarımızın ve hastanemizin güvenliği kameralar ve güvenlik personeli tarafından sağlanmaktadır.

Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlilerine,

• Hastane içine sokulan paketlerin kontrolünde

• Hastane içinde gerektiği zaman kimlik kontrolü yapılmasında

güvenliğiniz için yardımcı olmanızı rica ederiz.

Kişisel eşyalarınız , değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız.

Güvenlik görevlilerine ulaşmak için 1803 numaralı dahili telefonu arayabilirsiniz.

Danışma

Hastanemize girdiğiniz andan itibaren sizleri güler yüzle karşılayan personelimiz, aşağıdaki hizmetler ile sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır:

• Hastanemize gelen tüm hasta ve hasta yakınlarının sorularına cevap vermek.

• Hastalara yol göstererek yardımcı olmak.

• Yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi vermek.

• Hastane içinde ulaşımınızı kolaylaştıracak yönlendirme broşürlerimizi danışma ve tüm kat bankolarından bulmanızı sağlamak.

Hemşirelik hizmetleri

Hemşirelik hizmetleriyle ilgili danışmanız gereken herhangi bir konuda bulunduğunuz servisin sorumlu hemşiresiyle iletişim kurabilirsiniz.

Hemşire Çağrı Sistemi; İhtiyacınız olan her durumda hemşirelerimiz yanınızda olacaktır. Yatak başucunda ve banyolarınızda bulunan “hemşire çağrı zili” hemşirelerin en kısa sürede size ulaşmasını sağlayacaktır.

Kafeterya

Kafeterya hizmetleri 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. Kafeterya hizmetleriyle alakalı istek ve şikayetlerinizi anket formlarına belirtebiliriz.

Hasta Yemek Servisi

Diyet alan hastalar ve refakatçilerimizin yemek servisi hasta odalarına yemek servisi görevlileri tarafından yapılmaktadır. Diyet uzmanınız, beslenmeniz ve yemek ile ilgili sorunlarınızda en yakın danışmanınızdır.

Hasta diyetleri, doktor ve diyetisyenlerimiz tarafından önerilen menüler üzerinden planlanmaktadır. Dışarıdan yemek getirilmesi kesinlikle yasaktır.

Yemek Saatleri :

Kahvaltı : 07.00 - 08.00

Öğle Yemeği : 12.00 - 13.00

Akşam Yemeği : 17.30 - 18.30

Hastanemize dışarıdan yiyecek getirilmemesini rica ediyoruz. Lütfen sağlığınızı korumak için dışarıdan yiyecek ve içecek kabul etmeyiniz.

Acil Hizmetler

Acil hizmetler her türlü sağlık ihtiyacınıza zamanında cevap vermek amacıyla nöbetçi hekim kadrosu ile 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

Hasta Hakları

Hasta Hakları Bölümümüzün sizler için olduğu kadar sizlerin katkılarıyla hastanemiz gelişimimiz için de sunduğu hizmetler arasındadır.

Teşekkürleriniz ve olumlu görüşleriniz ismini ya da bölümünü belirttiğiniz herkesle paylaşıldığı gibi teşekkür ettiğiniz personelimizin amirleri ile de paylaşılır.

Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta Hakları Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

Hasta Hakları görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:

İnternet aracılığıyla görüş göndermek için web sitemizin iletişim bölümüne girip formu doldurabilir, katlarda ve bekleme salonlarındaki anket formlarını doldurabilir, yüzyüze görüşme talep edebilir, ya da telefonla Hasta Hakları – Halkla İlişkiler Müdürü ile görüşme yapabilirsiniz. HastaHakları – Halkla İlişkiler Bölümüne telefon ile ulaşmak isterseniz 0 216 491 90 90 Numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.

İbadethane Hizmeti

Dini vecibelerinizi yerine getirmenizde yardımcı olmak amacı ile (Z) Zemin katında sizler için bir ibadethanemiz hizmete sunulmuştur.

Hasta odalarına canlı çiçek kabulü

Canlı çiceklerin enfeksiyon taşıma riski ve odalarının oksijen seviyelerini düşürdüğü için canlı çiçek kabul edilmemektedir.

Evcil Hayvanlar

Hastanemizde evcil hayvanlar kabul edilmemektedir.

Sigara Politikası

4207 sayılı kanun gereği hastane içi ve kafeterya dahil olmak üzere sigara içilmesi kesinlikle yasaktır.

Taburcu İşlemleri

Doktorunuzun hemşirenize taburcu olabileceğinizi bildirmesi üzerine, Hasta danışmanlarımızın yardımıyla işlemlerinizi hızlı bir şekilde kapatabilirsiniz.

Otopark

Hastanemizin çevresinde sizlerin otopark ihtiyacınızı karşılayabilecek ücretsiz otoparkımız bulunmaktadır.

Telefon Görüşmeleri

Odanızın dahili telefon numarası , oda numaranızla aynıdır. Örn: Oda numaranız 1402

İnternet Kullanımı

İnternet kullanımlarınız için Kafeterya, Bekleme Salonları ve Hasta Odalarında 24 saat boyunca iletişim kurabileceğiniz ''İnternet Kullanım Noktaları'' oluşturulmuştur.

Teknik Hizmetler

Odanızda bulunan her türlü donanım (tv, koltuk, dolap, yatak v.b.) ile ilgili çıkacak arıza için teknik servisimiz 24 saat hizmetinizdedir. Teknik servis hizmetlerimiz için hemşirenize başvurmanız yeterli olacaktır.